Thursday, January 5, 2012

hari pertamaku

First time kerja yang cam betul2 .. berdebar pulak rasenye .2 Januari 2012 aritu aku dah berjaya melaporkan diri sebagai seorang pensyarah .. kuikuikui..masuk2 je ofis .. tak sangka rupanya suma orang dah tau name aku dan mereka memang menantikan kedatangan aku .. heheehheh .. ade rase terharu pulak .. tibe2 jadi popular...buktinye, belum sempat perkenalkan diri orang dah tahu name aku .. uish.. luar biasa ni .. lepas tu pergi jumpe penolong dekan . siap cakap " we are waiting you to come" .. wow ... kuikukui.. kembang bermangkuk-mangkuk jadinye ni .. hahahhah

Hari pertama masuk kerja aku diberikan subjek ape yang aku pegang tuk sem ni .. sem ni aku ajar basic to multimedia and e commerce..dua2 subjek ni aku x penah amik kat utp dulu .. kelakar ler..tapi tak pe . i take the challenge ..

0 comments: